Helgen i helhet.

Tjululu gott folk.
I fredags så var Malin här med mig i Svinninge ett tag och käkade. Sen när vi hade fått i oss lite åkte vi ner till Ronja och fortsatte. Snackade lite skit sen tog vi en prommenad till SB. Där var vi tills ja tog taxi hem. Lördagen spenderades först hos Pappa för att Clara min kära lillasyster fyllde 16 år GRATTIS! Sen spenderades den hos grannarna, drack nån cider ba sen gick ja hem o somna i soffan haha va helt död. Igår gjorde jag nada, rörde mig knappt utanför dörren. Idag ska ja jobba så snart ska ja ta bussen ner o handla lite mjölk och sånt sen börjar ja jobba kl fyra. Snart blir det ändring på att ja skriver så sällan och de inte blir några bilder. På fredag flyttar ja in i min lägenhet. Kommer inte ha något internet på ett tag för de har inte levererats än men sen börjas de igen så ni får ursäkta om de inte bilr några inlägg på ett tag. Ha en bra dag. De ska ja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0