Hejhej hallå

Nu sitter vi här och spelar lite Need for speed. Idag är man barnvakt i svinninge. Ikväll kanske de blir party. Alla verkar sugna! Jag vinner ba på tv-spel så ja tog mig tiden att sätta mig här. Igår var ja o red efter de åkte ja o handlade! Duktig ja är. Sen kom Emma så gick ja me henne till jobbet. Väldans trevligt att umgås, känns som de va så länge sen. Fast de va de då inte. Senare kom Josephine och joinade mig, vi drack fanta o kollade idol. Mums. As trevlig kväll. Kl 22:19 tog ja bussen till svinninge o tog en cider sen somnade ja på direkten. Sjukt tröttve idag. Inte okej. Ne men ha en bra kväll då allihopaaaa, tjing.



JAG VILL UTOMLANDS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0