SJUKT SNYGG

Som ni såg i inlägget innan så skrev Emelie ett gästinlägg. Duktiga hon! På kryssningen hade ja väldans trevligt. Till en början började man undra om de va en gaykryssning eller nått men de tror ja inte de va bara en jävla massa bögar. 99% hade rutiga skjortor också, undra om de va tema eller om de ba va sån kryssning haha. Rutig-skjort-kryssning. Man börjar ju faktiskt undra. Nu är mina veckor planerade till 100%. Denhär veckan är jag ledig sen jobbar jag alla dagar nästa vecka. Alla sju stycken. Lär vara heeelt död när den veckan är slut. Men men, det ger pengar i fickan. Idag har jag och Emelie prövat på lite Yoga, de gick ju som det gick faktiskt. Det är jobbigare än man tror. Jag hade aldrig trott att man skulle bli trött av att ligga på en matta till största delen men så vare ju faktiskt. Sen måste jag bara påpeka att Jhonny Depp är sjukt snygg. Fortfarande vid 50 år så e han het. Fattar inte hur man kan va de. Sick. Ikväll ska jag Jossan och Emelie ner till TTT och ta oss en cider. Lär inte bli allt för mycket alkohol men man vet aldrig hur det slutar här i hålan. Men nu ska ja faktiskt ta en dusch, hare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0