Ledig vecka efter två veckors jobb med bara tre lediga dar.

Hej hej hallå.
Bara för att min blogg har hackat sig lite så kan ja inte ladda upp en ny bild så det får bli en annan gång. Men idag har jag iaf jobbat 12 timmar och sen när jag cyklade hem så mötte jag upp E vid bussen. Vi gick till mig och väntade på att J skulle komma för vi skulle boka gotlandsresa. Men nu är allt bokat och klart och vi åker den 10/8-14/8. Ska verkligen bli skitrolgigt. Va länge sen ja var på Gotland så det så. Men det blir en helt crasy vecka kan ja lova. Herregud ska man verkligen klara av det? Det är fågan det. Imorgon ska jag städa mitt äckliga rum för att vi ska ha visning på tisdag, Frida kanske ska klippa mig också. Och som sagt så ska jag faktiskt på brikakryss på tisdag till onsdag. Fullt upp på min lediga vecka. Sen ska ja o pappa åka ut och fiska någon dag. Om det är fint väder,  men de visar sig. Ha en mysig söndag.




Det vart en liten lista iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0