Ibland undrar man vad katten har släpat in.

Eftersom en VISS person som är ANONYM inte fattade vad ja menade med att Jessica var en färsking så kan jag förklara för dig att jag inte menade att jobba som personlig assistent utan hur det är på dv och så. Sen att du orkar vara anonym de fattar ja inte.. skööön tjej. Men i alla fall..

Idag gick det bara bra på jobbet. Var lite sleten idag men jag klarade mig galant ändå. Efter jobbet gick jag och Jessica ner och tog en cider efter jobbet. Trevlans trevlans. Sen åkte jag hem och började laga mat för att Emelie hade lovat mig att käka med mig för att jag är ensam hemma så jag lagade flintastek med klyftpotatis, bea och sallad. Suveränt. Imorgon ska jag faktiskt inte hitta på någonting alls. Tänkte bara va hemma och ta det lugnt är så sjuukt trött efter veckan som har gått och än är den inte slut. Nästa vecka är det URF också. Jag verkligen längtar! De blir jag Nuttli och Emelie som åker. Vill att det ska vara torsdag idaaag! Nu ska ja faktiskt sova är trött.



Kommentarer
Postat av: E

godaste middageN

2009-07-31 @ 22:18:10
Postat av: Matilda

Jaap ja kan om ja vill ;D

2009-08-01 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0