i like that

Herregud vilken vecka det har varit. Har aldrig jobbat såhär mycket på en vecka i hela mitt liv. oj oj oj. Dagen med åska och blixtrar tillbringades på jobbet. Ush vad jag hatar när de åskar. Inte nice. Sen åkte jag hem till moster och skulle hjälpa dom att packa men dom var redan klara när jag kom så det var lite skönt att jag slapp det. Sen åkte vi hem och spelade lite gin och rummy. Förlorade inte men vann inte haha. Hanna vann och Annica förlorade. Sen mötte jag upp Josephine så cyklade vi och satte oss ute med alla mygg. Trevligt värre. Var ett tag sen jag träffade henne känns det som. Men det kanske det inte va, who knows. Igår var jag iväg och red också. Har fått ny häst att rida, vill typ skjuta den. Hur seg som hellst. Inge kul alls, men ja ska bara ha honom några gånger. Som TUR är! Imorgon ska jag hem till pappa och käka så vid tolv ska vi åka till tippen och slänga lite skit sen ska vi handla lite och käka grillad oxfilé. Finns typ inge godare än det. Kvällen är oplanerad, det är så det ska vara. Hare gött!



Saknar min Emma, kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0