Här händer det grejer

Som sagt är jag jävligt trött på vissa personer här i världen. Vissa har inte alla hästar hemma. På tal om hästar så har jag precis varit och ridit utan ridlärare. Känndes ändå skönt då fick man göra vad man ville lite. Men iaf, det gick åt helvete bra också. Everything was perfect! Sen idag har jag och Anki jobbat. Det gick också galant. Kunde inte gått bättre.
 
Imorgon är det jag Jessica och Anki som jobbar. Alltid lika kul att lära en färsking. Nu ska ja faktiskt tala om för er att Hanna kom fram till turkiet idag vid lunchtid och de va 41 grader där, ÄR SÅ AVUNDSJUUUK! Jag ska också försöka komma iväg någon gång fram mot hösten. Måste bara spara lite pengar först.

Nu är URF bokad och klar. Ska bli så jäävla kul. Är så sjukt taggad inför det! Sen är de hem en dag och mysa lite sen till Gotland direkt veckan därpå. Längtar längtar längtar. Har inte gjort så mycket att komma ihåg denhär sommaren så nu tyckte jag att det var dax! Till urf åker jag Emelie och Nathalie. Till Gotland åker jag Emelie och Jossan! Drömveckor! Jag kommer döda någon om de regnar hela tiden när vi e på gotland. Huur ska man klara sig. De e frågan de. Nu ska ja sätta på¨en rulle så man somnar någon gång!




Min hemmagjorda rosapantern på Malins coctailparty. Matchar bra till morfars rosa parasoll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa Färsking? Du som är det ju! Jessica har ju jobbat längre dig! HaHa

2009-07-31 @ 12:33:28
Postat av: Anonym

HaHa Färsking? Du som är det ju! Jessica har ju jobbat längre än dig fast förut! Du som är en färsking!

2009-07-31 @ 12:34:53
Postat av: Anonym

HAHAHAHA menade färsking där nere SMAAAART

2009-07-31 @ 21:43:24
Postat av: Josephine

HaHaHaHa aNoNyM

2009-07-31 @ 22:06:59
URL: http://grapenfrukt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0