Weekend!

Denna helg har faktiskt varit riktigt trevlig. I fredags va ja Emelie Annica och Hanna hos mamma. Sen vart det utgång. Lördagen spenderades i Täby med små kusinerna. Jag hade faktiskt lova dom att bjuda dom på bio även fast ja inte mådde upp till hundra procent. Det vart Sommar med Göran. Helt sjukt bra film. Alla favoriter från Hey Baberiba var där. Stog i kön och vände mig om, till min förvånan stog Laila Bagge där. Hon hade många ungar med sig. Sjukt, jag brukar aldrig se B-kändisar. Eller kändisar över huvud taget. Så de va mys. Innan vi kollade på bion han man ju gå och kolla lite i affärer så ja hitta en tunika och leggins. När lönen kommer ska ja åka och handla maaasssaa snyggt som jag har sett. Jo så såg vi filmen som va väldigt bra. Sen åkte vi hem till mormor och morfar och skulle käka middag men ja mådde illa av popcornen. Inte okej! När klockan rullat på en stund begav ja mig hem till mamma och förade där med Annica och Emelie. Efter en stund ramlade också Hanna in. Trevligt trevligt. Sen begav vi oss till sportsbar. Mycket trevlig kväll men såklart kan de bli missförstånd och slagsmål och fulla människor haha. Idag hämtade Annica upp mig så åkte vi och hämtade hanna sedan till pizzeria berga där de vart en grekisk sallad. Den smakade bra! Nu ska ja ut och lägga mig i hammocken och fortsätta läsa min spännande bok! Ha de bra gott folk. PUSS.

Kommentarer
Postat av: H

sen när har du börja läsa böcker? haha

2009-08-23 @ 17:32:37
URL: http://hannahatje.blogg.se/
Postat av: emelie

meh! ja ville oxå me o äta pizzza

2009-08-23 @ 20:34:00
Postat av: Matilda

Ja sen våran fittmorsa äcklade sig. Å så ringde vi dig Emelie men du svara inte.

2009-08-23 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0