EMELIE HAR BLOGG NU!

Igår satt vi som sagt hos mig och drack lite innan vi drog till sportan men de sög där så då drog vi till kina och där var det inte direkt medelålder 25. Långt över. Dubbla det så får vi rätt siffra! Nej så då tyckte MLI att vi skulle till tommys och eftersom jag är hennes vän så hakade jag på. Ajuste, mli har skaffat blogg sådär i grevens tid. Jag tror hon tyckte att det va lite roligt att blogga ändå haha. Skriver en länk längst ner till den. Idag har jag jobbat, tröttve var man då men vad ska man göra de va bara att do it. Men imorgon är min första lediga dag på en hel vecka. Men ska jobba tisdag natt. Ska vara vaken hela natten så då får ni fan smsa mellan fyra och åtta på morgonen!

Ska försöka hjälpa Emelie med designen också men hon verkar inte direkt förstå hur vad eller när man gör saker här. Hon är ju trotts allt lite äldre. Gamlingar och internet, datorer eller vilken teknisk pryl som hellst går bara inte ihop. Det har min mormor och morfar förstått. Dom har sin Nokia 3310 och nöjer sig med den eftersom dom absolut inte skulle förstå den nyaste sony ericsson. Ingen dator har dom heller eftersom det är för mycket knappar pådom. Smarta morföräldrar man har!

Nästa vecka hade jag tänkt att ta en chilldag på måndag eftersom jag jobbar natt på tisdag och på onsdag kommer Min kära syster hem som är i Turkiet just nu. Hoppas det har regnat alla dagarna. Det har de nästan gjort här i alla fall. På torsdag åker jag Emelie och Nathalie till URF. Ska bli så sjukt kul. Längtar verkligen. Vi kommer hem på söndag helt döda. På måndagen därpå åker jag Emelie och Josephine till gotland en vecka. KUUL det med. Så efter tisdag är det lite semester.


HÄR KOMMER EMELIES BLOGG: http://donthaffidread.blogg.se


Kommentarer
Postat av: gamlingen

hahahah assså

2009-08-02 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0