Mörkrädd kanske?

Idag har jag varit med Emelie nästan hela dagen vi gick hem till Annica och fikade lite med te, mackor och gin o rummy. Det var väldigt trevligt att vara hos en annan svinningebo. Nu har ja precis gått med lilla nasse till busshållsplatsen. Ush va de e läskigt när det blir mörkt här i skogen såg precis ett rådjur med ett litet kid skrämma mig i skogen. Nej fyfan de e mörkt och kallt här i skogen.

Imorgon är det back to work igen ska bara jobba tisdagnatten så de e skönt. Får se om man får nått erbjudande från armada snart då. Hoppas hoppas hoppas. Då ska ja inskaffa mig en kissemiss om ja inte får ta våran katt. Så de ska bli ett måste. Jag bor verkligen inte själv i en lägenhet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0