Listettan!

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Ishockey

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa mig ett hus

Vad får dig att slappna av?
Yoga, Pilates och Musica

Är du mörkrädd?
Lite väl mörkrädd kanske.

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Frammåt middagen

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Mamma eller mobilen

Hur länge varade ditt längsta förhållande?
1 och ett halft år.

Läser du ofta böcker?
Aldrig.

Vad föredrar du för sorts filmer?
Komedier och skräckisar

Vad slösar du mest pengar på?
Jag tror de e alkohol. Illa Pernilla!

Vill du gifta dig?
Någon gång i livet kanske

Vad dricker du för alkohol?
Cider och sparkling wine

Vilka djur är du mest rädd för?
Fästingar eller hajar, dom ligger på samma plats.

Vilka språk kan du?
Svenska och engelska. Samt lite tyska och spanska.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Skönt, man lär ju luktat fimp när man kom hem.

Hur vig är du?
Fråga emelie, knak knak säger de bara haha.

Vilket kaffe sörplar du helst?
Kaffe dricker jag inte!

Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn

Vad heter du i mellannamn?
Petra

Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kväll kväll kväll.

Var är du född?
Danderydssjukhus

Kommentarer
Postat av: Josephine

"Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?

Köpa mig ett hus"



Söt du är din dumpall, du skulle inte ens få en lägenhet i Stockholm för en miljon :D

2009-08-03 @ 20:32:52
URL: http://grapenfrukt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0