Dagen i helhet

Kom precis hem ifrån bilturen med Emma Malin och Emelie. Eller Emelie åkte hem ganska fort. Hon skulle hem och käka middag lille nasse. Efter vi hade lämnat lilla Nasse så åkte vi och hämtade upp Malin sen åkte vi till Vallentuna för att kolla på Malins farfars grav.  Där stannade vi typ tio minuter haha, eller att hitta graven tog typ 20 min annars ere lungt. Efter det åkte vi till Arninge och köpte lite vin. Första gången där för mig haha wooohoohohoo. Sen vart det matdax, mumsi. Under hela denhär tiden hann Emma med att hålla på att krocka och köra in i en annan bil. Fyfan ja trodde jag skulle dö. Imorgon ska jag och Emma hem till Malin och föra efter det får vi se vad som händer. Det återstår att se som sagt. Just nu spelar jag lite poker på facebook. Det går fan ganska bra för mig har 32000 chips eller va fan det heter. Känner mig nöjd haha. Idag på ridningen gick det inte alls bra så jag vart trött och sov några timmar efter det. Så skönt men nu kommer jag inte kunna somna ikväll. Men men nu ska ja nog spela lite sims för det blir man alltid trött av. Hoppas ni som klagade på mina korta inlägg e nöjda nu haha PUSSS




ps. mitt ansikte bränner.

Kommentarer
Postat av: AAAAA

väldigt nöjd :) bra m@tildääääääm:D

2009-04-17 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0