Free fallin´

Hejhopp!

Dagens satsning på att göra något gick inge vidare. Orkade inte gå utanför huset. Så dagen har spenderats i solen och skuggan och i soffan. Imorgon är man ledig från skolan också känns riktigt skönt. Får se vad man hittar på då. Igår va vi hos örjan som sagt och i fredags va vi hemma och chillade. Jag vet att ja lovade att bilderna skulle komma in idag, eller igår eller när ja nu lovade men det har inte blivit så att ja har satt mig vid min dator än. Så det får bli senare i veckan. Vill ni verkligen se dom så kan ni faktiskt kolla på facebook. Annars får ni som sagt vänta på att det blir tisdag eller onsdag.


Ikväll är det bara skit på tv, har verkligen ingen lust att kolla på sanningens ögonblick eller herren på täppan. Det blir nog till att sätta på en film snart, det är nog dax för det. Imorgon kanske träffa E och A efter att dom har varit i huvudstaden. E ska köpa sig en skinnjacka  =) Schnyggt som faan. Nej undra om man kanske ska göra sig lite popcorn och dra med mig S så man vågar kolla på en skräckis. Är det ingen som har ett bra filmalternativ? Känns som ja har sett mina filmer på datorn minst hundra gånger om nu, jävla IPRED-lag. Kan dom inte bara slopa den så man slipper vara orolig över varningar och böter och allt annat skit som man får av det? Blir så irriterad på den som har kommit på den lagen. Finns det något bra med den lagen för unga som inte går och handlar skivor alls? Njaa ja tror inte det asså. Nu ska jag vara lite social, hejs på er folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0