Hit the floor

Godmorgon gott folk.
Vaknade inte för så länge sen, jag ska snart in till täby och möta Malin. Jag ska köpa mig något att ha på mig på valborg. Efter en stund ska jag möta Annica och Hanna för att åka med dom till Arninge för att handla en dos på systemet. Sedan får det bli till att möta Emelie för att ta pengar av henne. För imorgon måste vi köpa biljetter av Ronja till hennes skiva som är den 27 maj. Längtar redan! Funderar på om jag ska lämna in min mobil idag. Orkar verkligen inte med att den ska krångla. När jag väl är i Täby så kan jag lika gärna lämna in den. Men jag får verkligen se, har ingen annan mobil att använda så hur jag ska göra då är frågan. Men jag får verkligen se när jag kommer in. Nu ska jag se vad jag kan göra ett tag till innan min buss går. Ha en trevlig tisdag.

ps. idag är det DH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0