Söndag

Tjingeling.

Idag har det inte hänt så värst mycket. Va och kollade lägenhet halv elva, somnade om och sov till fem haha. Lär ju somna gott ikväll? När jag vaknade fick jag grillat kött med klyftpotatis och tzatsiki. Kan det bli bättre en söndag morgon? Nej ja tror fan inte det asså. Just nu håller jag på att packa för att jag ska bo hos min kära pappa hela veckan. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt. Igår så var vi hemma hos Tommy till en början sen körde bästa Emma hem mig H och J. Precis på sekunden jag kom hem så skickar Malin sms om att vi ska festa vidare. Bränd som jag är är jag på, kl 2 drar ja ner till centrum igen och sen går vi hem till Mallan. Nej nu måste jag faktiskt packa vidare!




Kommentarer
Postat av: Josef

Snygg du är... MUMMAMMAMAMAMA

2009-04-20 @ 01:41:19
Postat av: Matilda

Asså du har ju fan fel i huvudet. Sluta byt namn, skriv ditt eget istället. FJANT

2009-04-20 @ 07:28:31
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0