skön söndag.

Nu har ja precis käkat middag och idag vart det tacos. Denna dag har gått åt till att vara med Malin, Albin och Anton. Jag mötte upp dom i centrum så tog vi tåget till lekiz där vi satt och hade det trevligt i 1,5 timme medans barnen sprang runt och lekte. Malin bjukkade på lite saft när vi satt och pratade. Efter det vart vi upphämtade och kördes till donken, en timme senare bar de av mot centrum där min kära pappa hämtade mig eftersom det inte går några jävla bussar. Missade en precis så ja hade fått åkt nu från centrum om inte han hämtade. Imorgon är det skola igen, men snart är det slut med skola och ut i arbetslivet. Har lite noja över det eftersom jag inte har något jobb. Men det löser sig säkert. Får man hoppas haha. Igår hände det inte så mycket som sagt, låg hemma och kollade på film. Undra om det händer något kul i skolan imorgon.. det får vi allt se då. Slutar tidigare i alla fall eftersom vi redan har gjort vårat tal på svenskan. Det är så skönt med söndagar, då kan man verkligen göra vad man vill. På skoldagar måste man ju gå.. inte nice. Idag ska jag hem till mamma igen också, tråkigt värre. Men om två veckor ska jag tillbaks hit igen tror jag. Då känns det lite bättre. Denna veckas planering är att gå skolan varje dag och sen på torsdag rida + valborg. Vad som händer då får jag se men att grilla skulle vara en dröm. Så det tänker jag styra upp lite. Imorgon är det hockey igen mellan Sverige och Lettland, så det måste man nästan se. Nu ska jag packa lite så jag inte får packa ihjäl mig sen ikväll. Glöm inte att det är bra program hela kvällen idag!




Malin idag på Lekiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0