oh sunny day




Gårdagen så hände det mycket skoj. Jag mötte upp Emma i centrum sen gick vi och satte oss på bryggan där vi mötte Ronja och Elina. Va ute sjukt länge i solen,  så himla skönt! på kvällen gick Emma, Emma, Jossan och jag promenad i en och en halv timme. As skönt väder!
 
Idag har jag försökt hjälpa Emma att plugga på hennes jävla körkort haha. Satt ute hela dagen i solen. Efter ett tag så tog jag tag i att laga mat, och det smakade bra verkade det som haha nej men ja gillade det i alla fall. Ikväll lär jag nog bara ligga inne och sova, är sjukt trött. Imorgon far det iväg mot stallet där jag ska hjälpa Emma ett tag. Efter det så får vi se vad som händer. På torsdag ska jag iväg och rida också, som jag längtar! Helgen så får vi se vad som händer, är sjukt sugen nu när det är sommar och sol ute. När ska man ta sig sitt första dopp? Ärsch det är april bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0