Modevisning, hockey & skit

Nu sitter jag här och väntar på att hanna ska bli klar för hon står och bakar. Just nu har hon gjort muffins och kokostoppar. Duktigt av henne. Men ikväll blir det så att pappa kommer och hämtar mig vid fem och då åker vi till stan för att kolla sagas modevisning. Efter det är det hem och kolla hockey, sverige spelar ju. Sen sover jag kvar där för imorgon är det upp med tuppen och rida kl 11 eller 12, kommer inte riktigt ihåg. Nu tycker jag att min kära Emma ska komma hem. För er som inte vet så är hon i spanien med skolan en månad. Så nu har det snart gått två veckor och de känns som en evighet. Så kom hem nu bästa emma! Juste! igår va ja och handla kläder med malin också. Köpte en klänning på gina som alla säkert kommer ha eftersom alla köper därifrån. Sov hos malin också, trevligt trevligt. Nu ska jag vara lite trevlig mot Hanna o följa me henne ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0