When i wake up in the morning

Vaknade precis. Skrev ingenting igår för att jag som sagt var och red. Riktigt trevligt! Och nej jag ramlade inte av :P Vi va i stallet från ett typ till sex :p för vi var tvugna att fodra och sånt. Sötaste fölet har dom iaf. Nej nu ska ja o mina hästnördfantasier gå och kolla film, efter : Idag ska jag hem till pappa och äta middag, på fredag ska jag hem till farmor tror jag. Tänkte ta ett springvarv i spåret med Franki eller Tim. Chillhelg igen eftersom pengarna når mot sitt slut denna månad :( men iaf nu ska ja inte sitta här och häcka blir nog what happens in vegas eftersom alla utom jag har sett den! 

                                                                                         VILL HA VINTER NU!



Kommentarer
Postat av: E

jaaag har inte sett den

2008-11-13 @ 14:39:06
Postat av: Jåsephine

Inte jag heller, sluta vara så förvirrad Hilda

2008-11-13 @ 14:50:21
Postat av: N

ooofta du kommer chilla mutli, vi lär ju säkert synas på sportsbar imorrn ;D

2008-11-13 @ 17:03:55
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/
Postat av: MTLD

Ni borde se den! AAAAS bra, nej Nutli de blir inge sportsbar för mig =) Tråkigt va? inga snygga bilder därifrån om inte du har din gigant kamera ;)

2008-11-13 @ 22:43:19
URL: http://gillart.blogg.se/
Postat av: N

svikar mutliii.. min gigant kamera är BÄST, inte om din lilla amatör kamera :p

2008-11-14 @ 01:54:29
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0