Trööött

Orkade verkligen inte skriva ett inlägg igår förlåt. Först var vi i skolan och eftersom ingen hade matkuponger så tog vi båda en natchostallrik på Anjas. Den va fortfarande lika god :). Sen åkte vi in till stan och handlade julklappar. Det va myyys! Älskar att gå i stan när det e vinter. Då är det som bäst. Jag gav en uteliggare pengar också. Stackarn han satt där o frös. Det stog att han var hungrig så ja va verlkigen tvungen att ge han. Sen åkte vi hem och då solade jag och Hanna. När jag kom hem så vart det  Efterlyst och Insider och efter de så vart ja så trött så jag somnade. Därför vart det inget inlägg igår. Idag blir det till att åka till Täby med Josephine och handla mer julklappar. Så jävla svårt att veta vad man ska köpa. Speciellt till typ pappa och kusinerna. Haha bara killar men de e fan svårare till dom. Nej nu ska ja springa upp och ta en dusch och sen prata med Josephine om vilken buss och vilket tåg vi ska ta. Jag kan inte skriva i bloggen vad jag har köpt heller för dom personerna läser den tyvärr :) Men bara fina saker!


Busy signal - The days

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0