Trååk,

Sitter hemma hos pappa och väntar på bussen hem. Vi åt dröm middag! Kyckling med pommes & bea! Fyller i en tråklista som man gör när man har tråkigt haha. Hoppas ni får reda på nått nytt om mig som ni inte vet om. have fun!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Gråa mjukisar och en grå myströja till
Vad använder du just nu för skor: Tofflor
Favoritfärg på kläder: Det mesta av mina kläder är gråa eller svarta, men gillar färger också.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Saga
Du gick på stan med: Josephine
Skällde på dig: Ingen aning

Senaste
Låt du hörde:
Alborosie - Man lust voicemail
Film du såg: Over her ded body
Mat du åt: Kyckling med pommes frittes och bearneise sås
Kram: haha!
Puss: haha!
Känslan: Ont i magen för en sak
Resa: Thassos
Dröm: Haha to mutch om man berättar det här
Boken du läste: Läser inte böcker
Personen du träffade: Saga och clara sitter här annars är det Josephine
Personen du pratade i telefon med: Pappa min
Personen du fick sms av: Gudmor, otippat nog!
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig hänt
Gången du var utomhus: När ja åkte till pappa och nu när ja ska hem
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj det var riktigt länge sen, jag var nog åtta eller sju år
Saken du köpte: Blomma till pappa

Om dig

Namn: Matilda
Ålder: 19
Smeknamn: hmm.. finns ju många
Sysselsättning: Pluggar, bloggar
Bra egenskaper: Ja, jag är snäll? Omtänksam och lite till, haha
Dåliga egenskaper: Irriterad på små saker
Linje/klass: Hotell och restaurang 3an
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blåa/Gråa
Skostorlek: 38

Nu vet ni lite mer om ni nu inte visste det haha.


Nej nu ska ja kolla parlamentet och sen åka hem igen. Skriver när jag kommer hem igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0