Today is sutch a lovely day.

Hanna, Alexandra & JohannaFödelsedagsbarnenHär var de livatLinda & RonjaHon va verkligen skitfull<3

Hejhopp igår hände inte mycke satt lite folk här hemma. Trevligt trevligt. Emma sov kvar och väckte mig typ tio imorse, tror jag aldrig har varit vaken så tidigt någonsin på en söndag. La in lite bilder från i fredags ( Dom över texten). Lägger in dom från igår senare idag när ja har lite mer tid. Just nu sitter jag och väntar på att Emma ska hämta upp mig för vi ska till brottby. Adulthood finns med svensk text nu! Jag tackar www.tankafett.com. Eller den som la upp den. Så  det blir till att se den ikväll innan ja sover för har redan sätt den men inte med svensk text. Ush tänk va svårt att texta en sån film. Ni som har sett den vet hur svåra slang och dialekter dom har. Men men ska nog klä på mig lite. Tack för en jätte trevlig helg allihopa. Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0