Tisdag

Idag har ja bara varit ledig, så jag har bara varit hemma och slappat heela dagen. Har inte rört mig många meter utanför huset. Tur att Lil Wayne inte är död! Vart lite besviken där ett tag. Jag har ju väntat på en ny bra låt av honom då kan han ju inte gå och dö då. Har däremot kollat tecknade klassiker nästan hela dagen t.ex. "Ett småkrypsliv", "Svanprinsessan" och massa andra gamla godingar! Fortfarande lika sköna. Imorgon ska jag och Josephine gå till skolan 7.40 ska vi mötas vid vårat ställe haha så Jorpan glöm inte bort! Sedan ska jag till tandläkaren imorgon också. Hatar att gå dit men man måste väl passa på nu när man inte e 20 och måste betala som ni andra 20 åringar! Igår vart det inge skrivande heller för att jag inte har varit på humör att skriva alls. Vet inte varför men jag har varit jätte trött senaste tiden. Men imorgon får jag hoppas att jag är piggare, inte för att ja kommer vara det men man kan ju hoppas som sagt. Nu har jag precis kollat klart på bästa serien Desperete Housewives. Som är lika bra varje vecka! Blir bara mer spännande för varje avsnitt och att man alltid får reda på något nytt då. Bästa serien! Men de e tråkigt att en timme går så fort. Men nu ska ja med clara upp för att baka sockerkaka. Borde sova men vad gör man inte för småsyskonen? Natti <3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem baby

Man måste vara en bitch för att överleva

2008-11-05 @ 10:40:07
Postat av: Matilda

Ja! Jag är ju snällare på bloggen än i verkligheten :( (U)

2008-11-05 @ 18:21:11
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0