Tisdag

Idag har ja varit i skolan (Runö) och lagat mat eller rättare sagt bakat. Gick till skolan imorse! Skönt faktiskt med morgon promenad. I skolan gjorde jag och Josephine biskvier och efter det hann jag göra muffins. Dom vart goa sa Jorp iaf. Sen nu kom jag precis hem. Gav katten mat och gick ner. Halv sex ska jag träna med Emelie, ska ioförsig bli skönt. Det var länge sen nu. Blir ju nästan aldrig av när jag har saker och göra och hon har saker att göra då finns det nästan inga dagar man kan passa ihop. Men jag har varit lite seg med att träna nu på ett tag men det ska det bli ändrig på. Idag är det dock inget kul pass han kör så konstiga juck i luften haha. Sen blir det hem och äta middag med magnus eftersom det bara e vi två hemma. Nej nu ska ja packa inför träningen med vattenflaska och skor. Glömde det förra gången. Inte kul!


As gammal<3

Kommentarer
Postat av: E

SOPAAA ;)

2008-11-11 @ 16:57:45
Postat av: N

taaack :D

2008-11-11 @ 21:00:41
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0