sömnlös natt

Dethär lär inte alls bli en rolig natt. Har legat klarvaken och kollat på film. Jag har försökt med te, det hjälpte inte och tända lite ljus gör mig alltid tröttare men nej då inatt kan jag verkligen inte sova. Kollade först på skräck med Hanna & nyss på What Women Want, sjukt bra film. Klassiker! Hoppas dom skickar sms från Telenor så jag kan hämta min mobil imorgon, ska faktiskt äta middag hos världens bästa mormor och morfar också. Just nu känns det som ja aldrig kommer somna, skriver väl ett till inlägg snart om ja verkligen inte somnar. Dethär borde dock göra mig trött. Får nog sätta på en lugn låt och verkligen försöka sova. Lyckos er som har somnat! Skicka lite John Blund till mig! Ett sömnpiller kanske också skulle vara bra! Fin kombination! Nej nu måste ja verkligen försöka sova. Skriv sovtips om ni har!

Kommentarer
Postat av: malin

tack så mkt för åsikten:D !!

2008-11-10 @ 03:42:40
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0