Onsdag

Idag var det en riktig trött dag! 7.40 mötte jag Josephine och gick till skolan, Hanna följde med också. Då hade vi bild med Micke. Jag, Malin, Hanna & Josephine gör eifeltornet i en stor bild. Inte så snygg nu men den lär ju bli senare för vi har ju bara lagt grunden. Sen var det svenska med Cissi. Det gick ju lika bra som vanligt, naaat. Slutade typ halv 12 då jag följde med Mickis och Jossan att äta. Sen gick jag och Josephine till tandläkaren, hade tid där idag. Det gick ju förväntasvärt bra. Men ja måste nog tillbaks igen för att fixa lagningar ! Hatar att vara där men man måste ju passa på innan året man fyller 20 år. Det vart inge sockerkaka igår heller haha tänkte bara om ni ville veta. Imorgon ska vi ha bakning i skolan undrar hur det går. Har inte varit där på typ 5 veckor liksom. Efter tandläkaren idag så gick jag och jossan hem därifrån så det har blivit mycke gå idag. Jag kanske lägger in bilder senare på våran lilla promenad till och från skolan. Har bara inte lagt in dom på datorn. Förstår inte dom som orkar göra det varje dag. Creds till er haha! Skulle ha tränat med Emelie idag men det vart inte så för jag somnade när jag kom hem. Vart så jävla trött! Emma det var jätte länge sen vi sågs, saknar bästa tjejen! Nej nu ska ja se om det har kommit någon ny film! Har nån något förslag?


Bra låt: Akon feat Paul Wall - That Girl On Fire

PUSS

Kommentarer
Postat av: Grapan

Jag gillar hur du gör Mickes namn i fet stil för att visa hur mycket han betyder för dig

2008-11-05 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0