Mysdag

Idag har de verkligen varit en jätte mysdag i regnet. Kollade precis klart på Sunes sommar som jag och Josephine har kollat på. Den e riktigt skön haha, as gammal men skön. Tänkte svara på kommentaren ja fick i förra inlägget. tatueringar? hmm, jag har tänkt på att skriva mitt namn någonstans men jag vet inte vart och i sånna fall ingen aning om vilken stil man ska ha. Jag vill verkligen inte bestämma mig innan ja har hittat något jag verkligen vill ha. Sen skulle jag vilja ha något unikt också, inte något som alla redan har. Men de finns inte alls mycke man kan göra då. Kanske mina systrars namn runt foten. Dom kommer man ju aldrig ifrån, så det är också en fundering. Men iaf, imorgon är det söndag eller klockan e ju över tolv så det är söndag nu, men ja tänker det alltid som att det är lördag tills jag har somnat. Hoppas alla hade jätte kul ute ikväll jag hade iaf chillkväll och de va jätte skönt. Nej nu ska jag upp och göra en kopp te sätta på någon ny film och sova för kvällen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: VS

Man går till myflashfetich.com och där kan du skapa en flash mp3spelare. Du får en kod som du klistrar in på design/kodmallar/frontpage/under <div id="side"> :) Kram

2008-11-09 @ 12:29:50
URL: http://varissvard.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, jag menar, vad är poängen? Likadant med dem som bara är ute efter slagsmål, slåss med någon, så kommer dem dit i stora gäng är "skittuffa".. åh jag blir så sur bara jag tänker på det :P

2008-11-09 @ 13:10:42
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0