morsning

Vaknade för ett tag sen har ätit lite frukost och kollat klart på Spirit. Den va fortfarande lika bra kan ja bara säga er! Igår tog jag det bara lungt som sagt och idag har jag lovat er lite bilder från sportsbar. Men det gör jag lite senare. Idag ska jag kolla på DH reprisen för ja missade avsnittet i tisdags. Sen kanske det blir söndagsfilmen på 6an om den e bra. På 5an var det någon bond-film. Det är jag inte så intresserad av alls så den e struken. Men annars om det inte går någon film så får jag se på Oh Brother Where Art thou som ja tanka igår. Har sett den en miljon gånger men de är verkligen en klassiker som man kan kolla på om och om igen. Nej nu ska ja nog gå och duscha, ska ta en promenad ner till mormor och morfar idag också för att dom skulle bjuda på middag. Jag måste nog fundera på julklappslistan nu :/ vill inte ens tänka på det för det kommer bli så himla dyrt för mig. Men men duschen kallar, Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0