Min vecka!

Kom precis hem ifrån Täby då jag mormor och morfar gick på bio! Myyyyys! Vi såg nya James Bond, de va så fult för vi åkte in helt spontant och skulle ta en film runt halv sju men kom precis när en började tio över sex. Tur vi hade! Den va väl bra mot vad jag hade tänkt mig, tycker inte om när dom skjuter eller rättare sagt action. Inget för mig, men den var lite spännande ändå.


 

Liten lista vad jag ska göra i veckan.
Måndag:
Åt middag hos mormor och morfar + bio-mys!
Tisdag:
Skola + träna med Emelie eller prommis med Malin & Tekla
Onsdag:
Stall med moster Nette + sova över där
Torsdag:
Antingen går jag på äcklig skaldjurskväll i skolan eller så är jag hemma
+ middag hos pappa
Fredag:
Fixa festen
Lördag:
Fixa festen
Söndag:
Chill <3



Fullt uppbokad helt enkelt haha! Nu ska ja upp och göra mig en kopp te. see yaaa!

Kommentarer
Postat av: malin

jo akta så du inte blir utbränd he he

2008-11-14 @ 16:22:58
Postat av: malin

jo akta så du inte blir utbränd he-he

2008-11-14 @ 16:23:51
Postat av: mmmm

Det e trevligt att du har tid på fredagkvällen att sitta här. mycke liv du har :)

2008-11-16 @ 19:53:08
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0