Måndag borde vara en helgdag

Idag vare skola, onajs som fan. Vi va på sprit och vin historiska museet. Det sög verkligen. Sedan var vi i röllingby, inte heller särskilt kul. Efter skolan (kl 4) stack jag och Jossan hem till mig så böt ja om till träningskläder & så. Efter det åkte vi hem till min papi och åt middag, sen vart det ner till centrum för Jossan skulle ta ut pengar. Sen var det träning med Emelie & efter det solning med jossan. Hoppas man blev lite brunare. Ikväll kommer Hanna och Mamma hem ifrån Gambia så jag hoppas dom inte är ett dugg bruna, men det lär dom ju vara. Nej nu ska ja göra mig en kopp te och sätta på en mysfilm! Min dag i korthet!

Kommentarer
Postat av: E

sprit o vin museum, hur kan man INTE ha kul där? :)

2008-11-17 @ 22:31:28
Postat av: N

för man får bara kolla på skiten inte dricka den ;)

2008-11-17 @ 23:19:21
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/
Postat av: E

hellre kolla på de än på nått annat tråkigt ;)

2008-11-18 @ 14:01:28
Postat av: Josephiiiiiine

Man får gå en astråkig guidad tur med en tråkgubbe, det söööööööööög!

2008-11-18 @ 15:15:21
Postat av: Anonym

P.s sen fick man skolarbete!

2008-11-18 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0