Läggdags

Nu är det nog dax för mig att gå och lägga mig, men innan ja sover ska ja se spirit! Världens bästa film! Ni får tycka vad ni vill om filmen men jag älskar den! Nu vare ju några år sen man såg den så jag hoppas inte jag blir besviken. Men iaf lägger upp lite bilder från helgen imorgon kanske, har verkligen inte kännt för att göra någonting alls idag och det har jag inte gjort heller. Har inte ens gått utanför tomten haha. Lat man är! Josephine är bra på att svara i telefonen också. Eller inte! Om du ser dethär så kan du ju skicka ett sms för det fungerar inte att skicka till dig. Men iaf på måndag är det skola igen, tråkigt men skönare än att vara på seg praktik. Känndes verkligen skönt att han inte hörde av sig på tre dagar tror jag men han verkar ju verkligen inte ge upp. Helt sanslöst, ser du dethär så kan jag bara säga att jag inte vill ha något med dig att göra så sluta tracka mig! Nej nu ska ja inte tänka mer på det för de gör mig bara så jävla irriterad. Nu ska ja sätta på filmen och bara mysa här hemma!



Godnatt Peeps

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Min mobil är urfunktion, mitt abbonomang slutade fungera igår, får mitt kontaktkort på måndag eller tisdag, min mobil är helt jävla okontaktbar :( Skrev på msn om tider imorgon iallafall ;)

2008-11-02 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0