Farsdag

Ikväll blir det middag med pappa eftersom det är farsdag. Har inte köppt något än men ska nog ner till centrum en sekund innan jag åker dit om inte han hämtar mig det blir ju en annan sak. Men de får han inte göra idag. Fast de e ju lite tajt i plånboken denhär månaden och nästa eftersom man ska köpa julklappar till 14 personer( och då har jag inte räknat med pappas sida). Ibland är det inte alls bra att ha stor släkt haha men men man får ju mer tillbaks än vad man köper så det är ju alltid najs. Jag förstår dock inte dom som får pengar av sina föräldrar till att köpa julklappar. Det e sjukt. Okej om man bor typ i stan och har as mycket pengar då kan ja förstå att dom ger en pengar men dom andra är lite skummt faktiskt. Om dom ger liksom 500 kr så köper barnet som får dom för 100 kr och tar resten till sig själva. I o för sig är det nice att få pengar när man vill. :) nej nu ska jag upp och klä på mig och duscha och fixa mig tills jag ska till pappa.


hejhopp

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej ! Genom att försöka göra en snygg design. Jag kan dock inte. Utan en annan tjej har gjort den åt mig. Det brukar vara vissa personer på bloggar som gör en design gratis :)

2008-11-09 @ 14:57:54
URL: http://emmsan88.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Om dom ger liksom 500 kr så köper barnet som får dom för 100 kr och tar resten till sig själva."



Haha exakt det jag sa, gulligt Matilda :D

2008-11-09 @ 15:09:18
Postat av: matilda

ja det var väldigt smart sagt av dig Grrrr

2008-11-09 @ 15:18:37
URL: http://gillart.blogg.se/
Postat av: E

"Okej om man bor typ i stan och har as mycket pengar" haha är alla som bor i stan rika? ;)

2008-11-09 @ 15:20:09
Postat av: Juliaa Skönhetstips!!!!

vasrför finns det inte barnsdag?:D

Eller iof, jag fyller år på värnlösabarnsdag men inte samma sak:P haha

kika gärna in på mina skönhetstips!

2008-11-09 @ 15:26:05
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0