!

Just nu sitter jag och väntar på Simpsons som börjar snart. Vart som sagt ingen skola. Skönt att vara ledig en extra dag. Clara kom hem för några timmar sen så jag inte var ensam hemma. I helgen blir det nog till att ta det lungt eftersom det var ett tag sen. Sen är det alltid skönt att ta det lungt. Måste verkligen åka utomlands i sommar, jag och Malin satt och kollade på resor igår på svenskan. Fan va ja vill utomlands, ja skiter i vem som följer med jag MÅSTE bara åka. Det är verkligen stämmning att vara utomlands. Vill flytta hemmifrån också, nununu! Nu börjar Simpsons!!!! Skriver ikväll kanske och lägger in lite bilder! 


M.

Kommentarer
Postat av: N

tack muppen ;)

2008-11-06 @ 21:54:47
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0