Borta bra men hemma bäst.

Alltid skönt att komma hem efter en lång dag. Tycker synd om alla som var i skolan idag. Fy att börja 8.00 och sluta 22.00 aldrig i hela mitt liv att ja utsätter mig för såna saker. Fattar inte dom som kan gå då och tycka det är roligt. Nej men idag va jag ju först hos moster, jätte mysigt! Sen åkte jag hem till pappa och åt middag ( Köttbullar, potatis & brunsås) mums. Sen nu kom jag hem har precis gjort mig en kopp peach & mango te BÄSTA TE´ET som någonsin har uppfunnits! What Happens In Vegas var sjuuukt bra för er stackare som inte har sett den dåra. Juste, fick sms om att mobilen var klar så den ska ja hämta imorgon i Täby. Hoppas verkligen att den fungerar som den ska nu. Är det någon som har sett Madagaskar 2? Om inte så kan ja rekomendera den. Tycker nästan den va bättre än ettan men de kanske är för att jag har tjatat ut den så ordentligt. Vem vet. Tänker inte avslöja någonting alls! Ni får se den själva. Hörde på nyheterna (Ja, jag lyssnade faktiskt på nyheterna) när pappa hämtade mig att en kille hade blivit attakerad av en björn, ush tänk om det skulle hända en. Jag tror att jag faktiskt skulle springa som aldrig förr. Nu kom jag bort mig, juste imorgon ska jag till farmor också så nej jag kommer inte hänga på sug-sportsbar Nuttli. Den 25 kanske ja kommer krypandes tillbaka. Vem vet, haha! Nej nu ska ja se om ja har någon film ja vill kolla på eller tanka. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0