Äntligen snöööööö

Äntligen kom snön som ja har väntat på, vaknade så hade Malin skrivit att det var jätte mycket snö ute så ja sprang upp. Jag tog kort ut genom fönstret (det ser ni där nere). Det är verkligen minst 20 cm snö. Igår var det ju toxic, det var inte så kul där men det var kul att vara med alla där om man säger så. Jag vill inte gå dit igen tror jag. Hällre Viperroom! Nej men idag blire nog dricka med. Annars får man väl smisk av Malin haha. Undra bara vad som händer ikväll, orkar inte ens tänka på det just nu haha. Är lite trött asså. Snälla Jesper hämtade oss i Danderyd det var skönt det. Undra hur Emma mår idag då haha. Hon var lagom full. Nu hade ja tänkt att släppa ut katten eftersom han jamar som en idiot och göra mig lite frukost vi höres senare, då lägger jag in bilder från fikan och från Täby. Puss alla trötta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0