Sleepy

Dagen idag har inte varit så lång som den brukar. Började dock åtta med att åka till Runö och få julklapp (mjukisbyxor med Runö's logga på) plus prov i Alkoholhantering. Gick hyfsat bra. Runt 12 så åkte vi ner till Röllingby och hade religion. Det gick också bra tycker jag. Vi hade disskution och jag och Simon skulle va för millitant veganism (såna som tänder eld på scan-bilar för att djuren ska få det bättre) det var inte det lättaste eftersom det fanns många motargument. Men jag tycker vi klarade oss bra. Vi fick sluta efter det. Skönt.

Just nu har jag precis kollat klart på Boog och Elliot 1 + 2. Så himla sköna. Bästa filmerna är tecknade och animerade! Tycker jag i alla fall. Nu ikväll lär jag vara uppe länge för att ja somnade när jag kom hem idag och sov till sju. Men min vän J lär också vara ganska pigg ikväll så då har man ju någon att prata med när alla sover.

Veckan ser ut såhär för mig:
Måndag - Avklarad
Tisdag - Ledig
Onsdag - Religion + Bild
Torsdag - Jul-lov
Fredag - Jul- lov
Lördag - Fira pappa 50
Söndag - Chill-dag antagligen




Snart är det jul också gott folk. Hoppas ni har en trevlig jul. Det ska jag ha i alla fall. Glöm dock inte att besöka min och Josephines matblogg under julen nu, det lär komma riktigt smaskiga tips.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0