The Game, sthlm idag!



Guuud vad tråkigt jag haar just nu. Jag orkar inte sätta på en film för då kommer jag somna och nu har ja nött facebook ett tag. Börjar tröttna. Ingen som har en bra ide? Jag tog bort min pa nyss. Känns skönt är ändå aldrig inne där. Men Emelie den jäveln hänger ju fortfarande där och vann två The game biljetter tills idag. Så hon och Annica ska in och kolla på dom. Tänkte döda Annica där en stund för att jag va reserven haha men de känndes lite taskigt att döda någon för The game. Men hade det varit Souljaboy, Lil wayne eller kasnke Collie buddz då hade hon garanterat varit nergrävd någonstans. Haha jaja nog om det, Har gjort om min blogg igen.. Känns inte rätt någon gång alls. Gjorde på paint liksom. Haha skitsamma..


Nu ropade mami, ha det bra mina små läsare!

Kommentarer
Postat av: E

haha ;)

2008-12-09 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0