Sovproblem

Assså ja får panik jag kan verkligen inte sova om kvällarna. Varför är det såhär? Jag måste skaffa sömntabletter snart. Fick en när jag var hos farmor förut och har aldrig sovit så gott i hela mitt liv. Måste be om vad dom hette för dom hjälpte verkligen, ja somna på 20 minuter max. För mig tar det liksom 3-4 timmar att sova. Nej nu måste jag verkligen försöka sova igen. Wish me luck!




Här har ni världens bästa julkalender. Skägget 2008 eller vad den nu har för korkat namn släng er i väggen! Trolltider, det var tider det! Haha vad fiffig jag är. Ska kolla alla avsnitt när dom e klara! 1994 kom den bästa julkalendern ut!

Ska verkligen försöka sova nu, om det inte går lär jag skriva ett till. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0