Sovdax?

Fyfan va seg jag är! Skrev precis mitt dagliga inlägg på min och Jossans projektblogg. Om du vill se vad jag skrev idag klicka här! Det går verkligen sämre och sämre för mig, har inga ord kvar. Kan ju inte skriva vad jag gjorde i helgen liksom. Idag vart det ingen träning. Hann verkligen inte med för att ja hade andra saker för mig.

Jag måste verkligen klippa mig snart, men det får bli efter jul så jag har lite långt hår. Min mobil har blivit lite sämre, undra om man ska lämna in den igen för att den börjar få dålig mottagning igen eller om man ska vänta och se? Imorgon gott folk ska ja va på julbord på runö. Suger verkligen men ja ska bara vara där på dagen. Stackars Mickis och Malin som måste vara där alla dagarna :)

Nej nu ska ja kolla film och sova. Kan detdär vara sötaste hunden eller vadå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0