sov nununu

Äntligen kommer man in på denhär segsidan. Har inte kunnat skriva eftersom man aldrig kommer in på sidan. Tidigare idag spelade jag ju gin och rummy  Jag förlorade inte och vann inte. Kom i mitten alltså. Lovade att jag skulle lägga upp bilder på mina naglar som jag har gjort. Såhär ser ena handen ut:
Som sagt vart jag inte helt nöjd men får nöja mig med detdära.





Emma kom förbi för att hämta sin moppe trodde jag men så hade hon hyrt film. Bättre kan det inte bli en söndag. En kompis kommer med film helt spontant. Tack för en jätte trevlig kväll Emma! Du räddade den verkligen! Filmen som hon hade hyrt var Mamma mia. Jag hade sett halva men det var ändå kul att se den igen. Den är verkligen jätte bra! Sällskapet var dock 200 gånger bättre! Sen for hon iväg på rally. 


Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja det kan de :)



vad händer idag då? :)

2008-12-29 @ 12:06:37
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0