Sex and the city

Idag gick jag inte till skolan, det är skönt men jag är orolig för att jag inte ska få något studiebidrag. Jag tror att skulle mitt schema se lite bättre ut på måndagar skulle ja nog kunna orka gå. Men nej vi ska börja åtta och sluta fyra. Helt i onödan. Vi gör ändå ingenting på runö känns det som. Ska snart ha prov i alkoholhantering som vi har haft typ en gång. Känns ju bra. Men jag hade faktiskt ont i huvudet imorse. Så lite sjuk va jag. Men inte så att ja ringde till skolan och sa det. Känns bara onödigt. Men men idag händer det inte mycket. Kanske träna? vet inte om ja pallar , är så trött. Orkar knappt gå upp ur sängen. Kanske ska ta en prommis med min väns hund. Låter mer lockande. Om hon nu inte har lämnat ifrån sig den till Carina eller mormor. Det skulle ju vara tråkigt. Såg äntligen klart på sex and the city filmen igår. Den va sådär. Har aldrig orkat se klart den eftersom den e typ 3 timmar känns de som. Men ja vet inte den va inte jätte bra och den va inte jätte dålig. Nej nu ska ja upp och göra mig en kopp te och försöka hålla mig vaken så jag kommer upp imorgon. Ha en trevlig måndag people, det ska jag försöka ha iallafall!




Matilda

Kommentarer
Postat av: E

kvinna va snackar du om satc-filmen e bääst<3

2008-12-09 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0