Scary

Nu e de fan ingen hemma. Helt mörkt och mamma berättade att hon hade vaknat av att någon stog över henne inatt och kollade. Sen när hon tog upp handen fick hon en stöt. KUL liksom! Jävla spökhus. Nej men nu ska jag inte skriva om det. Blir bara räddare än vad jag är haha, dagen har inte gått åt till någonting alls. Lär väl sova snart. Fett tråkig fredag säger jag bara. Fick reda på att ja ska få en kusin. Det var det roligaste med dagen haha. De ska verkligen bli kul ! Saga sa att den kommer vara 20 när ja e 40. Fy ja kommer va as gammal då. Den kommer i juni ungefär. Ska verkligen bli jätte kul. Imorgon lär det inte hända mycket heller haha. Kanske åker hem till pappa, eller farmor. Vem vet! Man vet aldrig vilket håll vinden blåser. Men nu ska ja sätta på någon film och chilla hörs sen. Föresten måste ni gå in på våran blogg om ni klickar här! Den kommer upp i en ny ruta så min blogg försvinner inte :) Hej så länge

Matilda

Kommentarer
Postat av: Niina

Sv. Alla tycker ju olika. Men urs.. kevin ska ut. Alice och Robin ska till finalen i globen =)

2008-12-05 @ 21:38:35
URL: http://replaymaniac.blogg.se/
Postat av: angelica

tack för att du deltar :D

2008-12-05 @ 23:27:25
URL: http://angelicaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0