Regnig dag i Åkersberga

Idag har det verkligen regnat hela dagen, va nyss på promenad med Malin & Emma i ruskvädret. Hann duscha innan vi gick iallfall, känns skönt! Glöm inte bort att läsa våran projektarbeteblogg folks http://parbete.webbblogg.se inte för att det är något vettigt att läsa men ni kan ju va lite hyggliga. Blir man bara inte trött på att det regnar och blåser hela tiden? Nu tycker jag att vintern ska komma. Speciellt tills på julafton. Det är inte alls samma stämmning utan den.
 
Nu väntar jag bara på att alla ska komma hem för att jag Hanna, Emelie och Annica ska in till täby idag runt tre halvfyra och handla julklappar. För mig ska ja nog bara bli klar med dom tre sista jag har kvar. Dom andra har inte köpt några alls som jag uppfattade det så det lär ju ta en stund där inne. Vi åker bil in, ska bli väääldigt skönt. Men vi får väl se när jag kommit hem om jag har köpt klart alla. Det är inte alltid man hittar det man vill ha.

Nu kom någon hem så jag måste gå upp och se vem det var. Ha en trevlig kväll i vinterregnet!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Du skrev fel :o http://parbete.webblogg.se

2008-12-02 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0