Partyglas

Hej alla glada. Kom precis hemifrån pappa. Har varit där och firat honom. Av mig fick han ett partyglas från kalaskompaniet. (Det blinkade i jätte många olika färger) Jag vet det låter lite fjantigt men han är lite som ett barn så han gillade den. Frågade om jag fick låna den till mitt 20-årskalas men det fick jag inte för den skulle han ha för sig själv haha. Men på lördag blir det stor firande av honom. Ska bli kul.

Nu blir det nog en film och sova. Har varit uppe så länge nu så jag borde kunna somna men är absolut inge trött alls. Vi får väl se hur detta går. Lär skriva ett till inlägg om jag inte somnar. Godnatt alla glada och sura såklart!

Kommentarer
Postat av: pappa B

Hörru jag tror att din pappa och pappa B har fattat detta med att må bra. Här smyger inga halta höns omkring heller och det dricks wirre i lutande glas från Piza och kaffe i blommiga plastmuggar. "De ska va gôtt att leva annars kan det kvetta"!

Har inte testat att fisa i ett plaströr, men jag kanste skall försöka...men man vet ju inte alltid när fisen kommer och att plötsligt hinna få fram ett plaströr och applicerad detta innan fisen kommer kan vara jobbigt. Speciellt om man sitter på spårvagnen...

kram tebax du lilla vännen.

pappa B

2008-12-19 @ 08:42:11
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0