Lördag

Vaknade precis, jävligt trött idag asså. Fattar inte hur ja kan sova så länge. Igår var en jätte trevlig kväll med trevligt folk. Jag, Emelie, Annica, Hanna och Frida satt hos oss först. Sedan for det iväg till sportsbar. Sen kom Emma dit också, aas mysigt. Känns som det var ett tag sen nu. Men men trevlig kväll som sagt. Idag lär jag bara ta det lungt, har aldrig varit såhär trött någonsin tror jag och jag kan inte ha kommit hem så sent för vi tog 2:22 bussen hem. Hoppas att man inte hamnade på något kort igår. Känns som jag höll mig undan ändå. Vi får väl se när dom kommer upp. Emelie skrev precis att jag var en sengångare och det måste jag fan va, vem kan annars sova så länge? Fast dom är ju ganska charmiga haha.



 


Matilda

Kommentarer
Postat av: E

fin bild på dej matilda! :):)

2008-12-13 @ 18:49:14
Postat av: Matilda

Ja visst är den! Profilbild på facebook!

2008-12-13 @ 18:57:04
URL: http://gillart.blogg.se/
Postat av: E

ooja, sötaste smilet :D

2008-12-13 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0