Julsånger går mig på nerverna

Clara kom hem igår så jag tvingade henne att vara i mitt rum. Hon fick till och med sova här. Så de hände inget mer läskigt igår iaf. Var precis uppe och åt frulle, mums! Just nu är det något skitprogram med tjejer som sjunger julsånger. As äckliga. Kollade nu och det var Sanna, Shirley och Sonja. Bra program, not. Idag ska ja och Jossan gå med Tekla på promenad. Ska bli skönt har varit inne hela dagen. Inte för att jag har problem med att sova hela dagen eller sitta inne en hel dag men det känns ändå bra att få lite frisk luft!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign? Jag designar din blogg enligt DINA instruktioner för endast 100 kronor! Kika in på min blogg under "beställa design?" så hittar du mer information, och vill du se exempel på bloggar jag designat kan du kolla under "designkollektion" =) Ha en bra dag!

2008-12-06 @ 16:35:26
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Josephine

Klart hon inte är sugen på en ny bloggdesign, så fina snöflingor som hon har nu. Fy på dig Kristin.

2008-12-06 @ 16:59:43
URL: http://parbete.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0