Julen kan va de bästa

Godmorgon godmorgon. Vaknade precis jag har verkligen sovit som en stock inatt. Fick kuddar i julklapp, as sköna med ankdun i. Japp jag önskade mig kuddar. Det kan ju vara det skönaste när man sover. Om man har typ 100 kuddar. Lite andra julklappar kan ja lägga in bilder på sen. Är jätte nöjd med julafton. Måste åka in på mellanrean och handla lite. Fick presentkort på ginatricot och H&M. Så då blir det nya kläder måntro. Men nu ska ja nog försöka väcka någon så någon kan äta frulle med mig. Ha en trevlig Annandag jul!


ps. jag fyller år snart ha ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja god jul o gott nytt år på dej själv! :)



när fyller du år? :) jag vet 3 stycken som fyller år 27e december! :)

2008-12-25 @ 13:35:22
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0