Julafton kommer med stormsteg

Nu är det en dag närmare igen, vill ha jul & snö nu! Idag hände det inte mycket i skolan som vanligt. Började med bild. Får panik på min oljemålning. Bara spyr på den. Efter det 2 timmar svenska, hur tråkigt kan det inte bli? Efter det vart de religion men eftersom våran lärare är bäst så fick vi sluta då, alltså klockan tolv. Nu ska ja nog sätta på smother och chilla på lite nyponsoppa, mums. Halv fem är det träna med Emelie. Hoppas jag bara inte somnar, som ja brukar göra. Aas dålig på att hålla mig vaken! Ledig imorgon också. Skönt det ska bli.

Får inte glömma att ja måste marknadsföra http://parbete.webblogg.se så måste ni gå in och se alla nördiga inlägg som jag och Josephine skriver. Eller måste skriva. Tvång, inget roligt men ni kan ju gå in och kolla haha.


M

Kommentarer
Postat av: E

skulle vi träna? :S

2008-12-03 @ 17:48:47
Postat av: Anonym

ja jag trodde det :P men de vart inte så?`somnade faktiskt :P

2008-12-03 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0