John blund

Jag måste vrekligen börja med att DH är så himla spännande varje gång man kollar. Jag vill verkligen veta vem Edies man är ute efter. Kan de vara Mike? eller någon annan i "garagebandet"? är så himla nyfiken. Jo visst vi var i täby, själv är man klar med alla julklappar nu och ligger nästan på minus på kortet. Känns inte bra för övrigt, så man kan väl hoppas att mamma har blivit snäll av alla pepparkakor och bidrar med lite stålar. Haha nice ord jag använder, stålar. Hej jag är född på 80 talet.

Kollade precis två minuter på julkalendern, ja måste bara säga: Vilket skämt! Dom måste verkligen skämta med barnen. Jag va verkligen tvungen att stänga av. Det är en slickbög en kille som snackar som en bebis och någon mupptjej. Jag undrar bara hur denna generation ska uppleva detta? Asså ja förstår bara inte vad som var felet på "Mysteriet i greveholm" till exempel och "När karusellerna sover"? Stackars barn att dom inte får någon bättre julkalender. Ush säger jag bara till Svt som har tillåtit att denhär skiten sänds på tv.

Såg Madagaskar 2 idag på svenska. Den verkligen sög när man kollade på svenska medans den engelska veriationen var jätte bra. Att det kan va så stor skillnad? Det förstår inte jag. Men iaf, den e bra på engelska så ni som ska se den. Se den på engelska säger jag bara. Ge mig vinterlandet vi hade för en dryg vecka sen snälla! Håller också på att vänta på Smother som är en ny komedi/drama film ska bli klar. Men den verkar inte bli det på en stund så ja ska nog ta och lägga mig nu. John blund kallar! Sovgott alla läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0