Jaduuu

idag blir det bara ta det lungt, har verkligen ingen ork alls att ta mig någonstans. Jag får bara vänta på att det blir nyår. Då kommer det verkligen hända något iaf! Har precis gjort mina naglar färdiga. Snygga dom vart! Nej nu blir det någon film. Vet ni någon bra? Jag gillar komedi! Juste, igår fick jag:

Presentkort på Ginatricot och H&M
Christina Agiuleras nya parfym (inspire)
Viktoria beckhams parfym (rosa)
Naiomi campbell parfym
sex nagellack
Mavala - Nail care
Nagellacksborttagning
Reggae tröja
Borste
Ljus, med rosdoft
Bodybutter
Aik tandborste
3 par trosor
Badsalt
Showergrej
Nessisär
Tofsar
osv. orkar inte skriva mer'


Det är paradise hotel på tv400 bara så alla vet. Pinsamma dom är haha!


Matilda

Kommentarer
Postat av: Ella

Du måste ju lukta illa så mycket perfymer som du fick...

2008-12-25 @ 20:23:27
Postat av: Viktor

sv: haha men vad bra då! :D:D ja okej men det är ju alltid bra :) ja vad tyckte du om kläderna jag fick? :D vilken outfit var finast? :)

2008-12-25 @ 20:28:44
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej, Ella eller Malin eller vad du nu heter. Förstog falktiskt att du är samma person.

2008-12-25 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0